بهترین وکیل ثبتی ⚖️ وکیل ثبتی تضمینی و با تجربه +15

وکیل متخصص ثبت اسناد شیراز

وکیل ثبتی شیراز چه کسی است؟

بهترین وکیل شیراز در حقیقت از بین وکلای پایه یک دادگستری انتخاب می شود، که در حوزه امور ثبتی دارای سابقه بیشتری باشد. در این خصوص می توان به وکیل پایه یک دادگستری، داریوش امیر پور را نام برد که سابقه درخشانی در حوزه امور ثبت اسناد و املاک شیراز دارد.
وکیل ثبتی به دلیل فعالیت بیشتر در امور ثبتی اطلاعات مفید و جامعی در این راستا کسب نموده است. سابقه و تجربه وکیل ثبتی و همچنین تحقیقاتی که انجام داده است موجب شده است تا وی را با این نام بشناسیم.

وکیل ثبتی شیراز چه وظایفی بر عهده دارد؟

در اصل وظیفه اصلی وکیل ثبتی شیراز قبول و به سرانجام رساندن پرونده های امور ثبتی است. این وظایف می توانند مواردی مانند ثبت ملک، ثبت شرکت و یا برند و … را شامل شوند. وکیل امور ثبت در شیراز وکالت خود را با تکیه بر تحقیق و بررسی امور ثبتی انجام می دهد تا بتواند از حق موکل خود به بهترین شکل ممکن دفاع کند.


البته بهتر است بدانید در ایران رشته وکالت گرایشی ندارد و وکلا برای اینکه امور کیفری، امور خانوادگی، امور ثبتی و … را بر عهده بگیرند نیاز به گذراندن دروس خاصی ندارند. تنها موردی که می تواند به آنها کمک کند تا در دادگاه به عنوان وکیل موفق حضور یابند داشتن تجربه کافی در حوزه فعالیت است. بهترین وکیل حرفه ای امور ثبتی در شیراز با بیش از ۱۵ سال تجربه ی وکالت مستمر در پرونده های متعدد در حوزه املاک و مستغلات می تواند در راهگشای تضمینی امور شما در مسائل ملکی باشد.

امور وکیل ثبتی شیراز

امور ثبتی که یک وکیل ثبتی و متخصص امور دعاوی ثبتی در شیراز انجام می دهد، شامل طیف گسترده ای از امور قانونی و خدمات می شود که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر آنها مدیریت و نظارت دارد. بهتر است اشاره کنیم که این سازمان زیر مجموعه ای از قوه قضائیه است و دفاتر رسمی ازدواج و طلاق و همچنین دفاتر اسناد رسمی را نیز می توان جزئی از این سازمان دانست. بنابراین خدمات و امور ثبتی که در چنین مراکزی انجام می شوند نیز می توانند در لیست امور ثبتی جای بگیرند.
در حالت کلی موارد زیر را می توان جزو امور ثبتی برشمرد:
تعیین و ثبت حد و مرز املاک و مشخصات آنها
اقدامات لازم به منظور تسهیل معاملات رسمی
تنظیم اسناد رسمی
ثبت اموری مانند اختراع، شرکت و یا اداره
ثبت برند و یا علامت تجاری
باطل کردن انواع اسناد
اعتراض به ثبت
و …

وکیل ثبتی خوب در شیراز

ثبت شرکت و امور ثبتی مرتبط با آن

ثبت شرکت را می توان از جمله امور رایج در زمینه امور ثبتی بر شمرد. موارد زیر برخی از مثال های مختلفی هستند که می توان در این خصوص بر شمرد:
امور مربوط به ثبت تاسیس شرکت ها از ابتدا تا مرحله انتشار در روزنامه های کثیرالانتشار و رسمی

ثبت هر گونه تغییر در شرکت ها مانند تغییر در سرمایه، سمت ها، سهامداران، وظایف، حق امضاء و ..
ثبت انحلال شرکت ها و امور مرتبط با آن که لازم است در اداره مالیات و اداره ثبت درج گردد.

ثبت امور مرتبط به مالیات شرکت ها

گرفتن مجوزهای قانونی به منظور تاسیس و ثبت شرکت
الزام مراجعه به وکیل امور ثبت اسناد و املاک شیراز

همان طور که تا به اینجا ذکر شد امور ثبتی به دلیل اینکه بخش وسیعی از مشکلات و مسائل ثبتی را شامل می شوند، از مسائل پیچیده حقوقی محسوب می گردند. با توجه به پیچیدگی این امور نمی توان تنها بر پایه مطالعه قواعد و اصول امور ثبتی، مشکلات این حوزه را حل نمود و یا تنها با استناد به آنها در دادگاه حضور یافت.
همان طور که اشاره شد به دلیل پیچیدگی خاص این حوزه داشتن وکیل متخصص ثبتی شیراز می تواند برگ برنده محسوب گردد. پس برای اینکه بتوانید از حق قانونی خود در دادگاه دفاع کنید لازم است بهترین وکیل ثبتی شیراز را در کنار خود داشته باشید.

دعاوی ملکی ثبتی

دعاوی ملکی ثبتی به شکایات و دعاوی گفته می شوند که در خصوص ثبت اسناد و املاک و همچنین اجرای اسناد رسمی باشند. پرونده های دعاوی ثبتی در دادگاه های قوه قضائیه طرح و به شکایات افراد رسیدگی می گردد.
منظور از اختلافات ثبتی دقیقا اختلافاتی هستند که در فرایند ثبت املاک تا تنظیم اسناد و اجرای آنها ممکن است پیش آید. محاکم عمومی نیز از صلاحیت لازم برای رسیدگی به این امور و حل و فصل آنها برخوردار هستند.بهترین وکیل ثبتی شیراز داریوش امیرپور پرونده های بسیاری را در این خصوص با موفقیت به سرانجام رسانده است.

دعاوی ثبتی و انواع آن

دعاوی ثبتی را می توان به انواع مختلف تقسیم بندی نمود:

  • دعاوی ثبت اسناد
  • دعاوی ثبت املاک
  • دعاوی اجرای اسناد رسمی که لازم الاجرا هستند.
  • با توجه به آمارهای به دست آمده، دعاوی ثبتی مرتبط با اموال مشاع و تعارض در مورد صدور اسناد، بیشترین بخش از پرونده های دعاوی ثبتی را تشکیل می دهند. مراجعه به بهترین وکیل اختلافات ثبتی شهر شیراز می تواند با کاهش استرس، نگرانی های شما را در مورد نتیجه پرونده از بین ببرد.

وکیل دعاوی ثبتی

بهترین وکیل دعاوی ثبتی، وکیلی خواهد بود که به آیین نامه های ثبتی و قوانین مرتبط با آنها کاملا آگاه باشد. علاوه بر این، برخورداری از بیانی شیوا و رسا می تواند وی را در دفاع از موکل خود موفق نماید. انتخاب وکیل دعاوی ثبتی امری مهم است که باید با دقت بالا انجام بگیرد. تجربه و سابقه وکیل ثبتی شیراز نباید نادیده گرفته شود زیرا به اندازه آگاهی از قوانین و شاید هم بیشتر از آن، در روند پرونده موثر خواهد بود.
به هنگام انتخاب وکیل امور ثبت اسناد و املاک شیراز به پرونده های قبلی وی نیز دقت کنید. به دلیل پیچیدگی شاخه های وکالت ثبتی و قوانین متعدد آن، توصیه می کنیم حساسیت بیشتری برای انتخاب بهترین وکیل داشته باشید.

بهترین وکیل ثبتی شیراز و هزینه آن

مسلما وکیل ثبتی شیراز برای قبول وکالت شما، هزینه ای به عنوان حق الزحمه مطالبه خواهد کرد. میزان تجربه و سابقه وی، تخصص و مهارت، امور محوله و … همگی مواردی هستند که می توانند این هزینه را تحت تاثیر قرار دهند. بنابراین نمی توان نرخ ثابتی را برای این منظور ارائه داد.
در حالت کلی هزینه بهترین وکیل ثبتی شیراز با توافقی که بین وکیل و موکل در ابتدا صورت می گیرد تعیین می گردد. البته در برخی مواقع تنها از مشاوره وکیل استفاده می کنید که در این حالت تنها باید حق مشاوره بپردازید و دیگر نباید از وکیل انتظار کارهای اجرایی را داشته باشید.

وکیل ثبتی چه کارهایی برای ما انجام می دهد؟

اطلاع از عملکرد و شرح وظایف وکیل ثبتی می تواند شما را متوجه اهمیت مراجعه به وکیل در این خصوص نماید. هر یک از این موارد خود دارای قوانین و آیین نامه هایی هستند که افراد عادی و حتی وکلایی که در این مورد تخصص نداشته باشند از آنها بی اطلاع هستند. این در حالی است که وکیل ثبتی شیراز از آنها آگاه بوده و می تواند در زمان مناسب از آنها استفاده نماید.
برخی از اموری که می توانند توسط وکیل امور ثبت در شیراز انجام بگیرند عبارتند از:
انتخاب نام برای شرکت: در صورتی که قصد انتخاب اسم برای شرکت خود را دارید، گرفتن مشاوره از وکیل امور ثبتی می تواند پیشنهادات بهتری را در اختیارتان قرار دهد. به این وسیله مراحل قانونی با سرعت بیشتری طی گردد.
نوشتن موضوعی برای فعالیت خود در مورد ماده 2 اساسنامه شرکت: وکیل ثبتی می تواند در این خصوص موضوع بهتری را برایتان تنظیم کند. مسلما شما به رویه اداری و قوانین این کار واقف نیستید ولی وکیل امور ثبتی از اطلاعات لازم در این رابطه آکاه است.

نوشتن مواد قانونی و اوراق با توجه به قوانین کشور

پیگیری امور در کمترین زمان ممکن: وکیل ثبتی می تواند کارهای اداری را با سرعت بیشتری به انجام برساند.
پرداخت هزینه ها: وکیل ثبتی شیراز با دریافت آگهی تاسیس شرکت از جانب شما، اقدام به پرداخت هزینه هایی مانند هزینه حق ثبت البته با مشورت شما کند.
برگزاری جلسات مشاوره: وکیل ثبتی شیراز برای تبادل اطلاعات بین خود و موکل اش جلسات مشاوره برگزار می کند تا بتواند موکل اش را از شرایط قانونی تان مطلع نماید. بنابراین می توان گفت وظایف بهترین وکیل ثبتی شیراز تنها به پیگیری اداری خلاصه نمی شود و ارائه مشاوره در مورد انتخاب نام نیز از وظایف وی محسوب می گردد.
اخذ مجوزهای مورد نیاز: ممکن است برای برخی از امور شرکت نیاز به اخذ مجوز باشد. در صورتی که با وکیل خود در رابطه با این موضوع توافق کنید وی می تواند برای اخذ مجوز اقدامات لازم را انجام دهد.
هر کدام از موارد بالا را می توان از وظایف بهترین وکیل ثبتی شیراز دانست که می توانند دلیل گرفتن وکیل ثبتی را توجیه نمایند.
استفاده از وکیل ثبتی برای سرعت بخشیدن به امور
شما با داشتن بهترین وکیل ثبتی شیراز می توانید کارها را با سرعت بیشتری پیش ببرید. با توجه به تجربه و تخصص وی در امور ثبتی می توان اطمینان داشت که روند انجام امور سرعت بیشتری به خود بگیرد. مسلما شما به دلیل عدم آگاهی از تمام قوانین نمی توانید خودتان این مسئولیت سنگین را بر عهده بگیری.

مقالات مرتبط با وکیل ثبتی:

انتخاب وکیل ثبتی به دو شیوه انجام می شود:

  1. با مراجعه به دفتر اسناد رسمی می توانید هر شخصی را به عنوان وکیل ثبتی انتخاب کنید.
  2. به وکیل دادگستری با تجربه و متخصص دارای پروانه وکالت برای انجام کارهای ثبتی به اداره ثبت و دفترهای اسناد رسمی برای حل و فصل مشکلات وکالت دهید.
  • دعاوی ثبتی را به دسته های کلی زیر تقسیم کرد:
  1. دعاوی ثبتی مربوط به املاک
  2. دعاوی ثبتی مربوط به ثبت اسناد

وکلای ملکی ثبتی در شیراز دارای حق الوکاله های مختلفی هستند. که با توجه به میزان سختی کار و نوع پرونده موکل، میزان حق الوکاله هم تغییر می کند. از عوامل تاثیر گذار دیگر در تعیین هزینه وکیل متخصص ملکی میزان سابقه و  پرونده های موفق است. آقای امیرپور یکی از وکلای مختصص و حرفه ای در این زمینه می تواند راهگشای پرونده شما در سریع ترین زمان ممکن باشد.

آموزش مسائل حقوقی املاک

به طور مستمر مقالات علمی یا ویدئوهای آموزشی در سایت بارگذاری خواهد شد تا دانش حقوقی و عملی کاربران گرامی افزایش یافته و در موارد مشابه از آنها استفاده کنند.

تهیه گزارش از پرونده جریانی دادگاه

مطالعه و بررسی اوراق پرونده و دلایل و مدارک طرفین در پرونده و ارائه راهکار منطقی و مناسب جهت دفاع در جلسات رسیدگی دادگاه

درخواست تنظیم قرارداد ملکی

با بررسی مسائل حقوقی مرتبط با ملک، قراردادی نگارش می شود که حتی الامقدور مخاطرات جانبی در نظر گرفته شود تا اختلافات احتمالی به حداقل برسد.

ارزیابی اسناد و مدارک

با مراجعه حضوری به مراجع ذیصلاح از جمله اداره ثبت اسناد و املاک و یا شهرداری و یا از طریق سایت و لینک معرفی شده از طریق اداره ثبت اسناد و مطابقت آن ها با اسناد موجود؛ اصالت مدارک ،ارزیابی و مورد بررسی قرار می گیرد.

وکالت در دعاوی ملکی

جهت درخواست وکالت در دعاوی مرتبط با املاک ، ابتدا با شماره تلفن: ۰۹۱۷۳۲۸۲۴۸۸ تماس گرفته یا در واتساپ پیام دهید، تا در سریعترین زمان ممکن، مسئول دفتر با ارسال پیامک، ضمن اعلام آدرس، تاریخ و ساعت مشاوره حضوری را جهت بررسی حضوری موضوع و یا بررسی مدارک به شما اعلام نمایند.

مشاوره تخصصی ملک

مشاوره تخصصی ملک