بهترین وکیل قرارداد شیراز ⚖ وکیل‌ تنظیم قرارداد +15

وکیل متخصص در امور قرارداد شیراز | وکیل تنظیم قرارداد و وکیل فسخ قرارداد

در دنیای امروز تنظیم قرارداد در حوزه های مختلف با حجم بالایی صورت می گیرد. به دلیل اهمیت حقوقی مساله، چگونگی تنظیم قرارداد اهمیت خاص و ویژه ای دارد. بهتر است بدانید بروز خسارت و مشکلاتی که گاها جبران آنها غیرممکن است. از پیامدهای قرارداد های غیرتخصصی و نادرست محسوب می گردند.
برای تنظیم قرارداد خود در شهر زیبای شیراز توصیه می کنیم، از بهترین وکیل قرارداد شیراز مشاوره بگیرید. در این راستا آقای داریوش امیرپور را به عنوان مجرب ترین وکیل ملکی شیراز معرفی کنیم. آقای داریوش امیرپور وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی است، که در زمینه تنظیم قرارداد شیراز به صورت تخصصی فعالیت می کند.

قرارداد

در حقیقت قرارداد تعهدی است، بین دو نفر و یا بیشتر از آن که در مورد موضوعی مشترک انجام می گیرد. و همگی بر آن توافق می کنند. البته لازم به ذکر است که قرارداد شامل عقود عهدی نمی باشد.

وکیل تنظیم قرارداد شیراز

وکیل قرارداد در شیراز در واقع به وکلای پایه یک دادگستری و مشاورین حقوقی گفته می شود، که دارای پروانه وکالت هستند. در حقیقت این گروه از وکلا بیشترین تمرکز خود را بر روی انعقاد قرارداد های مختلف قرار داده اند و به دلیل قبول پرونده های مرتبط با دعاوی قرارداد ها و حل و فصل آنها، تبحر لازم در این زمینه را کسب نموده اند.


لازم به ذکر است که به دلیل شرایط خاص هر قراردادی، هر کدام از آنها چالش های مختص به خود را دارند. اهمیت مراجعه به بهترین وکیل قرارداد با توجه به چنین مسائلی نقش پر رنگ تری به خود می گیرد.

حوزه کاری بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز

وکیل قرارداد شیراز می تواند در حوزه های مختلفی برای تنظیم قرارداد به کمک شما بیاید که برخی از این موارد عبارتند:

  • قرارداد استخدام
  • قرارداد مشارکت در ساخت
  • قرارداد پیمانکاری
  • قرارداد مشارکت مدنی
  • قرارداد پیش فروش آپارتمان
  • قرارداد اجاره
  • قرارداد خرید و فروش

در همه موارد ذکر شده به منظور جلوگیری از بروز مشکلات و نیز ضرر و زیان های احتمالی، لازم است تنظیم قرارداد توسط وکیل امور قرارداد شیراز انجام می شود. این موضوع می تواند علاوه بر تنظیم قرارداد به شکل صحیح، قرارداد را حرفه ای تر نماید. همان طور که می دانید برای تنظیم قرارداد حرفه ای باید اصولی رعایت گردد، که وکلای متخصص در این زمینه به آنها واقف اند و از درک افراد عادی خارج است.

وکیل تنظیم قرارداد در شیراز

چرا افراد ترجیح می دهند قراردادهای خود را مکتوب نمایند؟

در سال های گذشته قرارداد مکتوب رواج چندانی نداشت و اساس معاملات بر پایه اعتماد متقابل بود. حجم بالایی از معاملات به صورت شفاهی بین طرفین انجام می گرفت و اعتماد رکن اصلی محسوب می شد.
البته هنوز هم برخی از افراد هستند، که با دلایل سطحی همچون ثروتمند بودن طرف مقابل، اعتبار وی و یا وابستگی فامیلی هنوز هم اعتقادی به انعقاد قرارداد مکتوب ندارند. اما با نگاهی به آمار کلاهبرداری در سال های اخیر، متعاقد خواهید شد که باید سندی برای اعتبار قرارداد خود داشته باشید.
به تدریج و با رواج عقد قراردادهای مکتوب نیاز به وکیل تنظیم قرارداد در شیراز نیز بیشتر احساس شد. نیاز به تخصص در این زمینه اصلی ترین دلیل مراجعه افراد به وکیل برای گرفتن مشاوره است.

مراجعه به وکیل امور قرارداد در شیراز چقدر هزینه دارد؟

وکیل تنظیم قرارداد در شیراز برای انجام کلیه امور مربوط به تنظیم قرارداد، هزینه ای به عنوان حق الزحمه خود از موکلش درخواست خواهد کرد. ارزش ریالی قرارداد، نوع قرارداد، مفاد قرارداد و شرایط و چالش های احتمالی آن و … همگی فاکتورهای مهمی هستند که می توانند هزینه تنظیم قرارداد را تعیین کنند.

وکیل قرارداد شیراز باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بهترین وکیل قرارداد در شیراز باید آشنایی با قواعد کلی و اختصاصی قراردادها و همچنین مشکلات و چالش های احتمالی آنها تنظیم قرارداد به صورت کاملا حرفه ای و کامل که قابلیت دفاع داشته باشد.

وکیل ملکی قرارداد ثبتی

 

راهنمای تنظیم قرارداد خوب

برای تنظیم یک قرارداد خوب، بهترین وکیل قرارداد باید همه نکات مهم و جزئی را در نظر می گیرد تا بتواند قراردادی بدون نقض تنظیم نماید. یکی از این موارد شکل کلی قرارداد است که نمی توان برای تمام آنها یک فرمت کلی در نظر گرفت. مفاد و شرایط هر قراردادی متفاوت است و باید برای تنظیم قرارداد و فرمت آن مواردی همچون:
نوع قرارداد
توجه به اعتبار هر دو طرف قرارداد
توجه به اوضاع و احوال موجود
چالش های احتمالی در هر قرارداد را در نظر گرفت. به عبارت دقیق تر هر قراردادی باید به صورت خاص تنظیم گردد تا مشکلی پیش نیاید.
قراردادی که توسط بهترین وکیل قرارداد شیراز تنظیم می گردد نباید هیچ کم و کاستی داشته باشد، و هیچ مورد ناقصی در آن وجود نخواهد داشت. تنظیم قراردادی حرفه ای و کامل از ویژگی های یک وکیل قرارداد است که با تکیه بر سابقه درخشان خود در این خصوص، محقق خواهد شد. توجه کنید هر قدر قراردادی کامل تنظیم شود به همان اندازه نیز در دادگستری بهتر می توان از آن دفاع کرد.

الزام استفاده از وکیل برای تنظیم قرارداد

همان طور که در بالا به آن اشاره شد اصلی ترین عامل موفقیت در دادگستری، تنظیم قراردادی بی عیب و نقص است. قراردادهای ناقصی که به طرز نادرستی تنظیم شده باشند حتی با وجود بهترین وکیل نیز نمی توان امیدی به موفقیت آنها داشت. پس مراجعه به وکیل قرار داد ها شیراز فواید بسیاری برایتان خواهد داشت که برخی از آنها عبارتند از:
مانع از فراموشی می شود.از بروز خسارت و ضرر و زیان مالی جلوگیری می کند.
ابهامات احتمالی رفع شده و قرارداد با شفافیت بیشتری بسته می شود.
تنظیم قرارداد می تواند به عنوان عاملی پیشگیرانه و بازدارنده عمل کند.
تنظیم قرارداد می تواند به کاهش هزینه ها کمک نماید.
شما می توانید با این کار در زمان و وقت خود صرفه جویی کنید.
تنظیم قرارداد به دلیل کاهش استرس افراد می تواند آرامش بیشتری برای طرفین فراهم نماید.
با مراجعه به وکیل قرارداد حتی می توانید با اشخاص حقوقی نیز قرارداد ببندید.
تنظیم قرارداد با افراد حقیقی می تواند با مشاوره با وکیل قرارداد شیراز اعتباری بیشتری یابد.

بهترین وکیل قرارداد شیراز چه ویژگی هایی دارد؟

وکیل تنظیم قرارداد در شیراز باید در حوزه کاری خود بهترین بوده و به اصطلاح حرفه ای باشد. اما این کافی نیست و علاوه بر داشتن تخصص لازم، باید از منش و شخصیت مناسبی برای بر عهده گرفتن این کار برخوردار باشد. در ادامه به چند مورد از خصوصیات رفتاری بهترین وکیل قرارداد اشاره می کنیم.

  • صداقت
  • امین و محرم اسرار موکل
  • امانت دار اسناد و اموال موکل
  • سمج و پیگیر امور
  • داشتن مهارت های نرم از قبیل: زبان بدن، روش های مختلف جنگ های روانی، فن بیان، خلاقیت، اقباع و مذاکره با مخاطب، برقراری ارتباط موثر، آشنایی با روش های حل مساله، دارای هوش اجتماعی بالا و …
  • دارای مهارت های جنبی در کنار تخصص کافی مانند مهارت کافی در مذاکره با افراد، شناخت شخصیت افراد، زبان بدن و …

قرارداد خوب تضمین کننده منافع شما

قراردادی را می توان خوب دانست که بتواند منافع شما را تضمین نماید. همه قراردادها برخی ویژگی های مشترک دارند. رعایت این ویژگی ها در کنار ویژگی های مختص به هر قراردادی می تواند قرارداد خوبی را برایتان رقم بزند. بهترین وکیل قرارداد شیراز، وکیل پایه یک دادگستری داریوش امیرپور می تواند تامین منافع شما را در انعقاد قرارداد تضمین کند. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:
به لحاظ قانونی قراردادهایی که به صورت رسمی و یا حتی غیر رسمی مکتوب شده باشند، ارزش بیشتری نسبت به قراردادهای شفاهی دارند.
از مشاوره وکیل قرار داد ها شیراز می توان برای قراردادهای رسمی و کتبی بهره گرفت. معمولا در مورد قراردادهای غیررسمی نیازی به مراجعه به وکیل احساس نمی شود.
در ماده 10 از قانون مدنی بیان شده است: “قراردادهای خصوصی نسبت به کسانی که آن را منعقد نموده اند ، در صورتی که مخالف صریح قانون نباشند ، نافذ است.”
بنابراین همه قراردادها مادامی که با قوانین مغایرت نداشته باشند و نظم عمومی را بر هم نزنند، معتبر خواهند بود.
در صورتی که قراردادی تمام شرایط لازم را داشته و به صورت کامل تنظیم گردد طرفین آن به هیچ عنوان نمی توانند از قبول مسئولیت آن شانه خالی کنند.

تضامین قراردادی و نظر وکیل قرارداد شیراز در مورد آنها

بهترین و اصلی ترین عاملی که می تواند اجرای مفاد قرارداد را بیمه کند، ارائه تضمین و ضمانت در قراردادها است. ضمانت قرارداد را می توان به دو صورت در قرارداد گنجاند:

  • شرط ضمن عقد
  • به حالت مستقل
  • ضمانت های مختلفی می توان برای اعتبار قرارداد در نظر گرفت که در ادامه به چند مورد از آنها بر اساس الویت اعتبارشان اشاره می کنیم:
  • ضمانت بانکی
  • ضمانت اسنادی و یا ملکی
  • ارائه چک
  • ضمانت شخص ثالث
  • ضمانت حسن اجرای قرارداد به شکل نقدی

مقالات مرتبط با وکیل قرارداد:

حق الوکاله وکیل متخصص ملکی در تنظیم قرارداد ها با توجه به نوع قرارداد متفاوت است و در جلسه مشاوره تعیین می‌شود.

بررسی رزومه کاری و تعداد پرونده های موفق در حوزه تنظیم قرارداد و دعاوی ناشی از قراردادها

آموزش مسائل حقوقی املاک

به طور مستمر مقالات علمی یا ویدئوهای آموزشی در سایت بارگذاری خواهد شد تا دانش حقوقی و عملی کاربران گرامی افزایش یافته و در موارد مشابه از آنها استفاده کنند.

تهیه گزارش از پرونده جریانی دادگاه

مطالعه و بررسی اوراق پرونده و دلایل و مدارک طرفین در پرونده و ارائه راهکار منطقی و مناسب جهت دفاع در جلسات رسیدگی دادگاه

درخواست تنظیم قرارداد ملکی

با بررسی مسائل حقوقی مرتبط با ملک، قراردادی نگارش می شود که حتی الامقدور مخاطرات جانبی در نظر گرفته شود تا اختلافات احتمالی به حداقل برسد.

ارزیابی اسناد و مدارک

با مراجعه حضوری به مراجع ذیصلاح از جمله اداره ثبت اسناد و املاک و یا شهرداری و یا از طریق سایت و لینک معرفی شده از طریق اداره ثبت اسناد و مطابقت آن ها با اسناد موجود؛ اصالت مدارک ،ارزیابی و مورد بررسی قرار می گیرد.

وکالت در دعاوی ملکی

جهت درخواست وکالت در دعاوی مرتبط با املاک ، ابتدا با شماره تلفن: ۰۹۱۷۳۲۸۲۴۸۸ تماس گرفته یا در واتساپ پیام دهید، تا در سریعترین زمان ممکن، مسئول دفتر با ارسال پیامک، ضمن اعلام آدرس، تاریخ و ساعت مشاوره حضوری را جهت بررسی حضوری موضوع و یا بررسی مدارک به شما اعلام نمایند.

مشاوره تخصصی ملک

مشاوره تخصصی ملک